Zeer tevreden. Durf nu mijn voeten weer te laten zien.
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect, as always!
Monica•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel netjes gedaan. Ben tevreden.
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne massage gehad!
Carolien•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandelingen bij SK beauty & lifestyle zijn super goed en prettig! De zaak is netjes en schoon en alle medewerkers zijn zeer vakkundig en betrouwbaar!