Weer lekker mijn nageltjes gedaan en gezellig gelakt in kerstsfeer
Margreet•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kimberly was vriendelijk en meelevend, maar tegelijkertijd deskundig. Ze wist precies waar ze mee bezig was. Ik werd heel rustig tijdens de behandeling.