ik waardeer hoe mooi het salon is, en dat gaat bij mijn ervaring met Lisa. Zij heeft mij het gevoel gegeven dat mijn behandelign een complete service was geweest.
Donna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
KImberly is een kanjer, ze is zeer professioneel, vriendelijk. De behandeling is geweldig, ik wil geen andere pedicure.
Behandeling door Kimberly
Mariska•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling ben erg tevreden
Voeten voelen weer prima en zonder pijn
Bedankt Ruth en tot de volgende afspraak!!