De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1582 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Super fijne, schone salon met deskundig personeel en hele fijne behandelingen! Kom er altijd als herboren vandaan
Goede service bij het verven van de wenkbrauwen. Ook fijn dat ze precies bijhouden welke kleur je hebt om het te optimaliseren.
Geweldige salon, perfectie en hygiëne staan hier echt voorop. Je klantbeleving is hier erg goed.
Ik wil deze salon niet aanraden, ze hebben het al veel te druk!
Zeer deskundig, en attente behandeling, Ik ben al een aantal keren bij Kimberly in de salon geweest voor pedicure behandeling en ga altijd tevreden weer naar huis.