Super fijne, schone salon met deskundig personeel en hele fijne behandelingen! Kom er altijd als herboren vandaan
Behandeling door Kimberly
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service bij het verven van de wenkbrauwen. Ook fijn dat ze precies bijhouden welke kleur je hebt om het te optimaliseren.
Behandeling door Kimberly
Veroniek•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige salon, perfectie en hygiëne staan hier echt voorop. Je klantbeleving is hier erg goed.
Behandeling door Kimberly
Aurelia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik wil deze salon niet aanraden, ze hebben het al veel te druk!
Behandeling door Kimberly
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer deskundig, en attente behandeling,
Ik ben al een aantal keren bij Kimberly in de salon geweest voor
pedicure behandeling en ga altijd tevreden weer naar huis.