Altijd erg fijn bij SK ( Kimberly ) Delft. Professionele behandelingen, vriendelijk personeel. Mooie winkel.
De rug massage was weer erg fijn, ik ben weer lekker los gekneed.
Bedankt
Sandra•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede pedicure behandeling , neemt de tijd voor je voeten
Behandeling door Kimberly
Ineke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Very pleased with my new nails!
Eleni•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon.
Lucinda•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Last van je voeten? Of gewoon een heerlijke behandeling maak dan een afspraak. Het personeel is gastvrij , beleeft, vriendelijk en vooral deskundig.