Altijd zeer deskundig, vriendelijk en professioneel. Kimberly is echt een topper!
Behandeling door Kimberly
Jasja•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het binnen komen was heel relax Vriendelijk personeel En die mij heeft geholpen heeft het heel goed gedaan Ik was tevreden En ging met een goed gevoel weer naar huis wat ook belangrijk was ik kon alles vragen En een praatje is ook altijd even gezellig
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima service.
Behandeling door Kimberly
Mylene•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne gezichtsbehandeling/ nek-massage. Zeer ontspannend en tevens verfrissend.
De behandelaar is vriendelijk en gaat professioneel 'aan de slag'.