Zoals altijd goed en vakkundig geholpen, staat de klant voorop
Frans•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een prima pedicure behandeling met lakken van de nagels met gellak. Lisa is een fijne en deskundige pedicure.
Zij heeft ook een behandeling gegeven van wenkbrauwen harsen en verven. Dit was ook erg fijn en prettig, ik voel me helemaal op mijn gemak.
Carla•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Verwend worden in een heerlijke ontspannen omgeving door ervaren, vriendelijke medewerkers.