De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1582 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Vriendelijk
Good job as every time. Thank you 😊
Teennagels te kort. En ontstoken nagelriem na behandeling.
Eerste keer dat ik een wax behandeling had geboekt en was hier ook nog nooit eerder geweest. Werd vriendelijk en gastvrij ontvangen. Was een erg gezellige dame, die echt de tijd nam. Alles zag er netjes en professioneel uit. De volgende afspraak staat al geboekt. Zeker een aanrader!
Fijne pedicure behandeling, ik loop weer op rozen.😍