Teennagels te kort. En ontstoken nagelriem na behandeling.
Sharon•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer dat ik een wax behandeling had geboekt en was hier ook nog nooit eerder geweest. Werd vriendelijk en gastvrij ontvangen. Was een erg gezellige dame, die echt de tijd nam. Alles zag er netjes en professioneel uit. De volgende afspraak staat al geboekt. Zeker een aanrader!
Esmeralda•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne pedicure behandeling, ik loop weer op rozen.😍