Goede, mooie salon met deskundige mensen. Kom hier al geruime tijd voor een manicure en/of pedicure. Er hangt altijd een fijne sfeer en er wordt hygiënisch te werk gegaan.
Behandeling door Kimberly
Sharita•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon een goede en leuke pedicure.
Behandeling door Kimberly
loes•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst, heerlijke pedicure en manicure.
Joke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon wordt altijd heel fijn en goed geholpen en zeer schoon allemaal
Behandeling door Kimberly
Ria walcott•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Love coming to kimberlys in delft for beauty treatments! Though I miss being able to have a pedicure or manicure with a friend, as all treatments now are in the rooms.