Ik had online een verkeerde behanding gekozen. Normaal gesproken super tevreden, nu wat minder maar dat was mijn eigen online fout. Ik blijf klant. Het is een heel fijne en betrouwbare speciliast met kennis van zaken!!
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ty
Hans•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gastvrij ontvangen. De schoonheidsspecialistes/pedicures zijn deskundig, ervaren, vriendelijk en zorgen dat je tevreden en ontspannen met een glimlach weer vertrekt.
Behandeling door Kimberly
Marian•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon! Goede service en lieve medewerkers. Hier voel je je echt op je gemak
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kan door SK Beauty & Lifestyle met verzorgde voeten en gelakte tenen naar Ibiza! Heel erg fijn. De salon is erg mooi en rustgevend, het personeel geeft je meteen een heel verwelkomend gevoel. Tot de volgende keer!