Heerlijke gezichtsbehandeling, ontspannend en met schone, zachte huid als resultaat.
E. van Schie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kan deze salon aan iedereen aanbevelen. Hier hebben ze oog voor detail, is het zeer sfeervol en schoon en doen ze er alles aan om jou veilig ouderwets te laten genieten van je gekozen behandeling.
Behandeling door Kimberly
Sylvia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon met zeer vriendelijk en ervaren personeel. Een aanrader.
Inge•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
goede en fijne behandeling met aandacht voor mijn voeten
Behandeling door Kimberly
Ineke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ken Kimberly al jaren en zij is echt een perfectionist !