Ik ben perfect geholpen. De behandeling was prettig. Fijne omgeving met prima temperatuur.
Houtman•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Lia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd prettig om bij jullie te komen.
Deskundige, vriendelijke, zorgzame behandeling.
Fijn dat er geen druk wordt gelegd op het aankopen van producten.
.
Karin•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was weer prima,
Behandeling door Kimberly
Arie van den Berg•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne behandeling. De massage en de gezichtsbehandeling waren beiden goed. Ze zette veel druk bij de massage en mijn gezicht is vrij van onzuiverheden.