Heel blij dat dat Sabine hier in Bloemendaal is komen werken. Heerlijke behandelingen, fijne sfeer, inspirerende gesprekken en ook heerlijk-geurende producten. Van harte aanbevolen!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Hilde•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb ontzettend genoten van mijn anti age behandeling. Ik voelde mij na de behandeling heerlijk ontspannen. Mijn huid zag er goed uit door de heerlijke creams en bindwerfselbehandeling. Echt een aanrader om een behandeling bij Sabine te ondergaan. Je voelt je als herboren
Facials / Gezichtsbehandelingen
Connie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Again, more than 1 hour of relaxation, wonderful. To be continued!
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Sarah•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was heerlijk mijn huid heeft een heerlijke boost gekregen. En me wenkbrauwen maken het helemaal af .
Een aanrader
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
debbie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een behandeling gehad bij Sadonna, heerlijk ontspannend en met mooi resultaat. Ik wil nu alweer🤩