Was een heerlijke tri-lift behandeling. Resultaat na 4 keer goed te zien. 👍👌
Facials / Gezichtsbehandelingen
Sita•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sabine is erg professioneel en weet precies wat mooi bij je huid past.
Ik kom altijd graag bij haar terug
PeelingToon alles…
debbie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een behandeling met een mooi en meteen zichtbaar resultaat. Fijne producten. Gebruik van een ontspannende en aangename aromatherapie. Goed verzorgd.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een behandeling bij Sabine ben je weer helemaal ontspannen, vol energie en je huid ziet er minstens 10 jaar jonger uit.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sabine heeft sinds kort een fantastische salon op een gezellige lokatie in Bloemendaal. De salon ademt een rustige sfeer en met de gastvrijheid en vakkundig van Sabine is het heerlijk om hier een behandeling te krijgen.