Ik was al eens eerder bij Sabine geweest! Vorige keer al super tevreden met mijn wimperlift. Deze keer wederom een heel mooi resultaat :) Heel blij mee! Ik kom zeker weer terug.
Wimper permanent
Eva•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
😍👍
Facials / Gezichtsbehandelingen
Peggy•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heel goed
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anita•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Sabine werkt netjes, is erg vriendelijk en geeft uitleg als je vragen hebt en denkt met je mee zoals bijvoorbeeld bij mijn allergie voor verschillende producten. Erg tevreden!