Goede ontvangst, adquate, efficiënte behandeling en prettige omgang.
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Bernadette•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer wenkbrauwen verven maar Sabine gaf goed advies. Ik ga zeker nog een keertje
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Kim•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon.
Wenkbrauwen - threaden
Ties•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg knus salon met super vriendelijke mensen! Eva heeft niet alleen veel kennis en kunde, zij is ook erg oplettend,past de behandeling aan als dat nodig is, en geeft goede advies op mijn vragen. Top!