Vriendelijk, gastvrij, aardig en geduldig fijne goede behandeling
Facials / Gezichtsbehandelingen
Dorien Lammers•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige meiden maar de behandeling was echt niet wat je mag verwachten. Ze was erg onervaren;het is veel te dun opgebracht, en je kan het geen biab behandeling noemen. Ze 2 uur is ze bezig geweest en het was belachelijk duur; 84 euro!
Gellak manicure
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Very professional and pleasant treatment.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Cristina•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Precies gekregen wat ik wilde. Secuur, hygiënisch, professioneel èn gezellig!