Prettige sfeer en wenkbrauwen zijn met aandacht geverfd waardoor het eindresultaat helemaal met mijn wensen overeen kwam.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling, genoten!
BindweefselmassageToon alles…
Arienne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn eerste behandeling bij Brenda, ze is een super gezellige vrouw die ook echt weet wat ze doet. Ze had goede adviezen en luisterde naar mijn vragen. Zeker voor herhaling vatbaar.