prettige atmosfeer, fijne producten en geweldige handen!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Monique•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling voor mijn voeten. Ze voelen weer glad en mijn nagels glimmen.
Fijne sfeer bij Sabine.
Pedicure
Suzanne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
2e keer wenkbrauwen gedaan, waxen en verven, kleur is precies zoals ik wilde; iets donkerder dan vorige keer (1e keer durfde ik niet te veel). Vertrouwd op de professionaliteit van Sabine en dat is wederom een goede ervaring!
Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De gebruikte producten zijn heerlijk
Facials / Gezichtsbehandelingen
anneke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing pedicure, so far the best I had! Brenda is so nice, professional and gives good advices! Will definitely come back!