Ben al 4 jaar klant hier. Ik ga ook nergens ander heen. Werkelijk de beste huid therapeut❤️
Hafsa•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie salon met vriendelijke medewerkers!
Behandeling door Khadija•Laserontharen
Halime•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al een jaar en ik ben altijd tevreden over de service.
Sara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling zelf was heerlijk ontspannend én effectief. Mijn huid voelde direct frisser en zag er stralender uit. Wat ik ook erg waardeer, is dat Loubna duidelijke uitleg gaf over de producten en stappen tijdens de behandeling. Ik kom hier zeker terug en kan haar aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar persoonlijke aandacht en zichtbare resultaten.
Kauter•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring gehad. Lissete was vriendelijk en heeft me praktische tips gegeven, open uitstraling. Voor de rest is het schoon en netjes ingedeeld.