Goeie service en uitleg, behandeling net gehad dus even afwachten
Michael•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling en goed geholpen!
Gabrielle •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Loubna, het was weer zó fijn vandaag! Ik merkte dat ik mezelf de afgelopen tijd een beetje had verwaarloosd, maar vanaf nu ga ik alles strak inplannen. Wat werk jij toch perfectionistisch en met zoveel zorg 😍 dat geeft echt een heerlijk gevoel. Dank je wel!
Halima•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig! Had een afspraak bij Lisette! Geweldige service, lieve, vriendelijke dame! En luistert goed naar je wensen!