Fijne salon en de medewerkster zijn allemaal super aardig en denken met je mee.
100% aanrader
Behandeling door Annabel•Laserontharen
Ayse•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie sfeer, aardige dames die er werken. Alles werd uitgelegd wat er ging gebeuren 😏 en zag gelijk resultaat na de behandeling. Kom binnenkort zekers weer terug voor deze. Bedankt SkinWorld
Behandeling door Annabel•Micro Needling
dewi•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie zaak, vriendelijk personeel en ik ging weer lekker fris weg
Behandeling door Isabel Luske•Facials / Gezichtsbehandelingen
Julan•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijn salon waar je je echt op je gemak voelt.
Super vakkundig personeel en de resultaten zijn geweldig.
Echt een aanrader!
Behandeling door Annabel•Micro Needling
rachel•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal goed
Behandeling door Isabel Luske•Laserbehandeling - huidverjonging