Na mijn lekkere kopje thee bij binnenkomst begon de behandeling. Eerst werd mijn huid goed gereinigd en daarna heb ik een fruitzuurpeeling en de derma-oxy gehad. Dit is zo'n lekkere behandeling! En je huid knapt er helemaal van op.
Behandeling door Isabel Luske•Peeling
Patricia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was super ontspannen, er stond ook hele fijne rustige muziek op dus dit was echt even een rustmomentje
Behandeling door Isabel Luske•LED Lichttherapie
Delano•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een goeie behandeling voor kleine littekentjes
Behandeling door Isabel Luske•Micro Needling
Naomi•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel en een kundige behandeling
Behandeling door Isabel Luske•Laserontharen
Wim•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een behandeling met snel resultaat en ik kreeg goed advies
Behandeling door Annabel•Laserbehandeling - huidverjonging