Altijd fijn om in diezelfde salon te komen!
Ben met mooie naturel wimpers huiswaarts gegaan!
Behandeling door Isabel Luske•Wimperextensions
anita•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne en warme sfeer. Isabel vraagt tijdens de behandeling meerdere malen of je pijn hebt. Tijdens de behandeling kun je gezellig met haar kletsen waardoor je je welkom en veilig voelt :)
Behandeling door Isabel Luske•Laserontharen
moyza•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden!
Luisteren heel goed wat je wilt
Perfecte salon !
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Amber•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het altijd lastig om een fijne plek te vinden, maar voor deze salon en deze toppers rij ik graag 1,5 uur heen en terug.
Behandeling door Annabel•Facials / Gezichtsbehandelingen
Bibi•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon met veel kennis en ervaring !
Behandeling door Annabel•Wimpers en/of wenkbrauwen verven