Super fijne ervaring! Annabel doet haar werk heel netjes en je voelt je erg op je gemak!
Behandeling door Annabel•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anouk•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg blij met het resultaat en hele lieve aardige meiden.
Behandeling door Annabel•Laserbehandeling - huidverjonging
Anna•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling! Kundig en met aandacht! Altijd weer een verwen momentje bij Isabel
Behandeling door Isabel Luske•Facials / Gezichtsbehandelingen
Renske•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service!
Behandeling door Annabel•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Daniek•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie salon! Personeel was super aardig. Credits naar Isabel, super ervaren en geweldige behandeling. Voelde me op mijn gemak en door het gesprek was de behandeling zo voorbij. Ik kom zeker terug en een echte aanrader!