Had het veel pijnlijker verwacht, Annabel had alles goed uitgelegd en voelde mij erg op mijn gemak.
Ik zag door de roodheid al meteen resultaat en over 4 weken kom ik terug.
Behandeling door Annabel•Micro Needling
Isa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst de cryo behandeling bij Annabel gedaan. Zij werkt professioneel, en weet wat ze doet. Zag direct verschil en bij echt tevreden. Niks op aan te merken.
Behandeling door Annabel•Afslankbehandeling
cyrill•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ervaren medewerkers en nieuwe medewerkers die voor dit mooie ‘Beauty-vak’ hebben gekozen;
Erg mooi om de begeleiding van deze nieuwe Beauty-Specialisten te zien!
Zeer prettige salon!
Behandeling door Isabel Luske•Wimperextensions
anita•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer gastvrije salon:
Drankje wordt aangeboden en er wordt gepoetst, gewerkt en gelachen!
Ik ben blij m mijn naturel-wimper-extensions!
Behandeling door Isabel Luske•Wimperextensions
anita•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Isabel doet haar werk met liefde en plezier.
Ze heeft mij het gevoel alsof ik haar al jaren ken!
In de salon hangt ook een relaxte sfeer; erg prettig!