De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
2515 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Had het veel pijnlijker verwacht, Annabel had alles goed uitgelegd en voelde mij erg op mijn gemak. Ik zag door de roodheid al meteen resultaat en over 4 weken kom ik terug.
Voor het eerst de cryo behandeling bij Annabel gedaan. Zij werkt professioneel, en weet wat ze doet. Zag direct verschil en bij echt tevreden. Niks op aan te merken.
Ervaren medewerkers en nieuwe medewerkers die voor dit mooie ‘Beauty-vak’ hebben gekozen; Erg mooi om de begeleiding van deze nieuwe Beauty-Specialisten te zien! Zeer prettige salon!
Zeer gastvrije salon: Drankje wordt aangeboden en er wordt gepoetst, gewerkt en gelachen! Ik ben blij m mijn naturel-wimper-extensions!
Isabel doet haar werk met liefde en plezier. Ze heeft mij het gevoel alsof ik haar al jaren ken! In de salon hangt ook een relaxte sfeer; erg prettig!