Isabel doet haar werk met liefde en plezier.
Ze heeft mij het gevoel alsof ik haar al jaren ken!
In de salon hangt ook een relaxte sfeer; erg prettig!
Behandeling door Isabel Luske•Wimperextensions
anita•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik voel me welkom en word altijd zeer prettig en vakkundig geholpen.
Isabel denkt mee en werkt aan oplossingen als dat nodig is:
Zowel in haar behandelingen als in de agenda als t gaat om afspraken maken.
Behandeling door Isabel Luske•Wimperextensions
anita•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was zoals altijd top! heel vriendelijk en deskundig personeel. altijd een fijne sfeer!
Behandeling door Annabel•Cryotherapie
Wolf•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer goed geholpen, bedankt!
Behandeling door Annabel•Laserbehandeling - huidverjonging
Lars•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling gehad. Voelde me gelijk thuis in de salon, mede door de fijne medewerkster!
Behandeling door Isabel Luske•Facials / Gezichtsbehandelingen