Wat een vriendelijke en deskundige dame, is Annabel. Het was er hygiënisch, wat heel fijn is. Ze heeft me ook nog tips mee gegeven. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Annabel•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jacky•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Er hing een fijne sfeer en het personeel was zeer gastvrij, waardoor ik mij erg op mijn gemak voelde! De salon is brandschoon en de behandeling werd professioneel uitgevoerd. Ik kom zeker terug!!
Behandeling door Annabel•Laserbehandeling - huidverjonging
Rochelle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon, fijn ontvangen en alles zeer goed uitgelegd !