De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
2510 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Geweldige behandeling
"Ik heb onlangs een geweldige ervaring gehad met een manicure, pedicure en wimperlifting. De behandelingen waren professioneel uitgevoerd en het resultaat was verbluffend."
Wat een geweldige behandeling!! Ik heb de afgelopen dagen zo veel complimentjes gekregen over mijn huid!!! Bizar hoe na 1 behandeling er al zoveel verschil te zien is!! Isabel is super aardig en verteld stap voor stap wat ze gaat doen heel fijn en super professioneel!! Wat mij betreft wel een 6 sterren ervaring (ging helaas maar tot 5) met een top resultaat! Ik kom zeker weer terug.
Netjes, schoon
mijn nagels gingen 3 volledige weken mee. Heel fijn en extra belangrijk als je op vakantie bent!
78
1
78
79
80
363
80