"Ik heb onlangs een geweldige ervaring gehad met een manicure, pedicure en wimperlifting. De behandelingen waren professioneel uitgevoerd en het resultaat was verbluffend."
Behandeling door Isabel Luske•
PedicureToon alles…
ibeth•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een geweldige behandeling!! Ik heb de afgelopen dagen zo veel complimentjes gekregen over mijn huid!!! Bizar hoe na 1 behandeling er al zoveel verschil te zien is!!
Isabel is super aardig en verteld stap voor stap wat ze gaat doen heel fijn en super professioneel!! Wat mij betreft wel een 6 sterren ervaring (ging helaas maar tot 5) met een top resultaat! Ik kom zeker weer terug.
Behandeling door Isabel Luske•Facials / Gezichtsbehandelingen
Claire•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes, schoon
Behandeling door Isabel Luske•Wimperextensions
Maaike•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
mijn nagels gingen 3 volledige weken mee. Heel fijn en extra belangrijk als je op vakantie bent!