zoals altijd enorm blij en tevreden met Isabel. Enthousiast, kundig, professioneel. Altijd alles in overleg, staat open voor feedback. Draagt nieuwe alternatieven aan. Top!
Behandeling door Isabel Luske•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Annemarie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
ongedwongen sfeer en kundig personeel...ze nemen echt de tijd voor je
Behandeling door Isabel Luske•
PedicureToon alles…
Varja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Sfeer goed, medewerker zeer vriendelijk en professioneel. Ik ben zeer tevreden.