Het is een herhaling van zetten, maar prijs / kwaliteit is absoluut top! En Shadi is een superaardige vent die je meer dan het gevoel geeft “klant is koning”! Ik kom erg graag bij hem en stap altijd met een grote, tevreden glimlach naar buiten! Thanks amigo en tot snel!
Styling door Shadi•Mannen knippen
Oscar•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga al 10 jaar naar Shadi en dat zegt alles.
Hij is een echte expert in zijn vak -
professioneel, ervaren en altijd precies wat ik nodig heb. Shadi kent zijn vak als geen ander.
Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en vakmanschap
Styling door Shadi•Mannen knippen
Ruslan•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very Professional Service !
Styling door Shadi•Mannen knippen
Milen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste kapper van schiedam!
Styling door Shadi•Mannen knippen
Patrick•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Shadi is really friendly and professional Barber he cuts my son’s hair for 6 years now and every time he does it with love. Thank you Shadi