Shadi is een kunstenaar, knipt voortreffelijk en haar zit perfect in vorm zoals gewenst.
Aardig in de omgang.
Gewoon doorgaan zo!!!
Styling door Shadi•Mannen knippen
Fred•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne kapper, probeerd en altijd tijd maken en luistert naar je wensen
Styling door Shadi•Mannen knippen
Peter•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Shadi is de leukste kapper van Nederland
Styling door Shadi•Mannen knippen
Christian•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Shadi is een geweldige kapper, zijn werk is perfect. Daarnaast heeft hij een hele goede vibe en hij is altijd vriendelijk. Dat merk je niet alleen wanneer hij je haar knipt, maar ook in hoe hij met andere mensen omgaat. Ik raad Shadi aan voor iedereen, zowel binnen als buiten Schiedam.
Styling door Shadi•Mannen knippen
Marc•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Herhaling van zetten; zie voorgaand commentaar. Altijd een feestje bij Shadi! 🎉💞