Zoals altijd, super netjes en strak gelakt. Mooie kleuren en altijd gezellig.
Behandeling door Sophie•Manicure
Jenny•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling met fijne producten. Aanrader!
Behandeling door Sophie•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Eus•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels laten shellacken, snel geholpen, gezellig gekletst en nagels zien er weer keurig uit
Behandeling door Sophie•Manicure
Ingrid•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk verzorgd en perfect gelakt. En super gezellig.
Behandeling door Sophie•Manicure
Jenny•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een gezellige en ontspannen sfeer, fijne pedicure en de gezichtsbehandeling was erg ontspannen en fijn. Ik had daarna gelijk een zachte en hydraterende huid.