Perfect zoals altijd! Gezellig professioneel en netjes.
Behandeling door Sophie•Manicure
Jenny•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer goed geholpen, fijne sfeer en gezellig gekletst.
Behandeling door Sophie•
Vrouwen harsenToon alles…
Willemijn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en netjes gedaan. Mooie nieuwe kleuren maar ook niet teveel keuze aan kleuren. Gezellig gekletst met Sophie.
Behandeling door Sophie•Manicure
Jenny•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd super geholpen door soof en het resultaat mag er wezen!
Behandeling door Sophie•Vrouwen harsen - Brazilian
Savannah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sophie heeft onlangs mijn benen en bikilijn geharsd. Zij was ontzettend gastvrij. Vooral de goede sfeer was fijn, waardoor ik mij op mijn gemak voelde. Ze is heel nauwkeurig te werk gegaan en heeft ruim de tijd genomen. Goede ervaring!