Het bedrijf wilde niet met me mee denken omdat ik door een trein storing later was en ook geen andere afspraak zonder dat ik weer 25 euro extra moet betalen vind dit echt niet normaal dat ze niet met me wilde mee denken ik kom van Zeeland om me wenkbrauwen te laten doen en heb 2 uur voor niks gereizen ben hier heel ontvreemde over
Chanella •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Sara gaat heel professioneel te werk en houdt altijd super veel rekening met dat ik gevoelige ogen heb. De sfeer in de salon is heel warm en gezellig. En het eindresultaat is altijd super mooi! Super blij mee!
Ashley •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed behandeld, hele lieve meid en weet precies wat bij je past!
Seher•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Sara is de beste oprecht! Ik heb echt hele moeilijke wenkbrauwen, en echt bij niemand is het zo perfect uitgekomen als bij haar! Echt een aanraderrrr🙏🏽
Jemyra •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi gedaan! Er werd geluisterd naar m’n wensen, loved it. Top service ook.