Een hele fijne behandeling gehad van Sterre. Er werd goed geluisterd en het juiste advies gegeven. Super blij met mijn wenkbrauwen! Ik kom zeker terug ;)
Nova•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon. Persoonlijke aandacht, werkt hygiënisch. Super mooi resultaat!
Karin•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Emma is een schatje!!! Mooie schone zaak fijne sfeer.kom zeker terug👍🏼