Het is altijd fijn om bij stralend skin te zijn
Fijne mensen en fijne relaxte omgeving
Kijk weer uit naar mijn volgende behandeling
Anja •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Stralend -
Je wordt stralend ontvangen - stralend geholpen en jij zelf -gaat stralend naar huis
Margriet•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden over Stralend, goede sfeer, goede en eerlijke uitleg en altijd gezellig om er te komen.
Zeer tevreden over de laserbehandeling en de resultaten!
Vandaag terug voor een top up behandeling, was weer vanouds fijn en gezellig bij Romy, ook een fijne upgrade van de lasermachine…
Linda•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn afspraak is zoals altijd, kort maar krachtig. Altijd gezellige gesprekken, leuke meiden die er werken, en altijd super blij!
Cathy •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd goed geholpen. Zelfs het laserapparaat heeft een upgrade gehad, waardoor de behandeling nu nog fijner is. Helemaal top!