Vriendelijk en hartelijk personeel. Deskundig en behandeling altijd in overleg. Ik had sugaring van het gezicht en draad. Secuur werd gezicht nagelopen op achtergebleven haartjes.
SugaringToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Geholpen door een lieve dame ben tevreden om de gezichtsbehandeling bedankt!