Hele fijne behandelingen gehad! Aardige mensen. En een mooi resultaat
ManicureToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was de eerste keer dat ik hier was en ik heb een erg goede gezichtsbehandeling gekregen. Ik ga zeker terug! De studio was wat gehorig, ik vond het niet erg maar het is wel goed om te weten. Hele aardige dame die mij heeft geholpen en ik ben erg blij met het resultaat.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Alma•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service, tevreden met resultaat
Wimperextensions
Nadia•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijke gezichtsbehandeling en mijn huid ziet er stralend uit.