Wimpers extensions gedaan bij Anahit en ben zeer te vreden. Ze is echt vriendelijk, nam de tijd voor me en heeft mijn wimpers keurig gedaan. Blij met haar!!! Ik ga zeker terug naar haar
Wimperextensions
Jerritza Miréa •meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundige service, prettige sfeer, goede openingstijden ook voor werkende mensen. Tevreden met de behandeling, mooi resultaat!
ManicureToon alles…
Ivana•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden met mijn wenkbrouwen threading! Kom zeker terug.
Wenkbrauwen - threaden
Birgit•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Werd vriendelijk ontvangen en goede service
Dus heb gelijk weer nieuwe afspr gemaakt want mijn wenkbrauwen zijn heel mooi gedaan