altijd goed, heerlijk even tijd voor jezelf , je bent hier echt in goede handen
Wenkbrauwen - threaden
Eveline•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier nu bijna een jaar. Hoef nooit lang te wachten, vriendelijk&kundig personeel. Hygiëne prima en makkelijk parkeren. Peijs/kwaliteit prima. Vele soorten behandelingen mogelijk. Aanrader.
Gezicht threaden
Loes•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Nogmaals bdankt Marjery voor je tijd en mijn mooie nageltjes!
ManicureToon alles…
Odette•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies, ik kwam voor verlening maar werd geadviseerd eerst mijn eigen nagels aan te laten sterken. Achteraf een fijn advies!