Mijn dochter susanne had dit van mij kado gehad.ze zei ik heb zo genoten. Ik heb nog nooit zo goeie behandelingen gehad.namens haar super bedankt. Gr yvete
S.D.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd hartstikke tevreden als ik er ben geweest. Alin neemt echt de tijd voor je en ik voel me dan echt op mijn gemak. Het resultaat is ook altijd geweldig.
R.F.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga al paar jaar bij alin ik ben altijd er tevreden
S.G.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier al jaren en het resultaat is altijd goed.
Behandeling door Alin•Wenkbrauwen - threaden
Annemarie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen weer top geverfd. Was alweer even geleden, maar top zoals altijd.