Ja:Het is een hele mooie en nette salon. Ik ben heel goed geholpen, op de afgesproken tijd en ik ben tevreden. 👌🏼 Is voor herhaling vatbaar en ik heb al een vervolgafspraak gemaakt! 👍🏼
L.B.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en kundig geholpen in een heel schone salon
Behandeling door Alin•Wenkbrauwen - threaden
Kim•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
super weer! ik ben verhuisd maar kom er graag voor terug.
Behandeling door Alin•Wenkbrauwen - threaden
Karin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Alin werkt heel nauwkeurig en is ontzettend ervaren. Ze is heel vriendelijk. Ik ben tevreden!
M.L.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
First time I go to studio 7 days for eyebrows threading. I had a great experience and eyebrows shape.