Alin is altijd fantastisch :) Ik kom er al jaren voor mijn wenkbrauw styling en inmiddels ook PMU infralash en eyebrows gedaan.
M.R.•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi natuurlijk gebleekt.
Behandeling door ALIN•Tanden bleken
Dayza•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Always Happy
Behandeling door ALIN•Wenkbrauwen - threaden
Pratiksha•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb niets toe te voegen
Behandeling door ALIN•Peeling
Soraya•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne en professionele salon! Ik hoef nooit te wachten op mijn afspraak. Het is er altijd schoon en fris. Alin is erg vriendelijk, en maakt mijn wenkbrauwen altijd heel mooi en strak!