Ik heb weleens ergens anders de behandeling gedaan omdat er geen plek meer was bij haar maar heb er spijt van gehad. Als ik het tegenwoordig doe, doe ik het alleen bij haar.
Behandeling door ALIN•Peeling
Rayane•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom altijd superblij de deur weer uit lopen hier. Alin heel vriendelijk en professioneel, echt een fijne salon!
E.K.•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Elin heeft weer topwerk geleverd! Altijd professioneel en stelt je op je gemak.
Behandeling door ALIN•Sugaring
Petra•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden weer! Nu al een paar jaar.
Behandeling door ALIN•Wenkbrauwen - threaden
Karin•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alin is een topper. Professioneel zorgzaam vriendelijk.
Ik voel me comfortabel bij haar,
En ben ik tevreden, als altijd.
Top salon