Goede behandeling gehad en vakkundig en vriendelijke geholpen door Helma.
Behandeling door Helma•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
S.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Helma•Pedicure
fatima•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en efficiënte behandeling. gezellig gesprek en benen mooi gewaxt!
Behandeling door Helma•Vrouwen harsen - benen
anouk•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Uiterst vriendelijke dame met veel ervaring! Behandeling ging snel met een goed resultaat.
Behandeling door Helma•Vrouwen harsen - benen
L.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een hele lieve vrouw met veel kennis en een fijne energie. Ik had eigenlijk zonder al te veel nadenken gewoon iets geboekt maar, deze behandeling was echt een bijzonder prettige ervaring. Ik liep geheel ontspannen de deur van de salon uit.