Wederom is mijn zoon hier heel goed en vakkundig geknipt. Volgende keer absoluut weer naar salon Giovanna!
Kinderen knippen
Bodi•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wilde graag een kort model geknipt hebben. Dit is mij perfect bevallen, erg goed gedaan !
Föhnen / Stylen
Marlies•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd volledig in de watten gelegd. Lekker een koude handdoek in mij nek en een wapper op mij gericht met die warmte. Super, en natuurlijk weer mooie gellac op de nagels. Kortom ik ben een super tevreden klant!