Fijne persoonlijke behandeling en mijn wenkbrauwen waren mooi in de juiste kleur geverfd
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Marjolein•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad met eerlijk advies!
Vrouwen kleurenToon alles…
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nou ik heb weer bloed mooie nagels:)
Behandeling door Giovanna•Gellak manicure
Cynthia•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Giovanna voel ik me zeer welkom en de kapsters zijn zeer deskundig. Dit is de eerste salon waarbij ik het heb aan gedurfd om mijn haar kort te knippen. Ben nog nooit zo tevreden geweest...en mijn nagels zien er nu altijd super verzorgd uit dankzij Giovanna en haar team.Kan het iedereen aanraden!!
Behandeling door Giovanna•
Highlights - heel hoofdToon alles…
amanda•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapper! Ik heb ook meteen m’n wenkbrauwen laten doen. Ik ben tevreden met het resultaat! De sfeer is relaxed en gezellig. Aanrader dus!