Uitgroei weer vakkundig gekleurd. Vriendelijke geholpen.
Styling door Giovanna•Vrouwen kleuren
Amanda•5 dagen geleden
Geverifieerde review
Goed en zorgvuldig. Vriendelijk
Behandeling door Indira•Manicure
Joke•5 dagen geleden
Geverifieerde review
Giovanni was er zelf niet, maar ik werd geknipt door een heel vriendelijke invalster ( naam vergeten). Ze gaf me heel goed advies en het resultaat was prachtig. Ik kom beslist weer.
Styling door Giovanna•Krullen-knippen
Truusje•7 dagen geleden
Geverifieerde review
Zeer kundige en fijne kapsalon. Zowel voor knippen, wassen en kleuren.