Fijne en snelle behandeling. Dankjewel voor de goede zorg!
Styling door Meike•Vrouwen knippen
maartje•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn zoontje van 2 was op zijn gemak en werd tot geknipt!
Styling door Joëlle•Jongens knippen
Dafne•6 maanden geleden
Geverifieerde review
erg relaxed en lirf
Styling door Meike•Vrouwen knippen
Sanne•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben door iemand anders geholpen maar ze knipte precies zoals ik het wilde echt top
Styling door Yvonne•Vrouwen knippen
Corrie•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Vlot en kundig geholpen en fijn dat Joelle geleidelijk knipt. Tussentijds checkt ze en stemt ze af of het resultaat al gewenst is of dat er nog iets korter geknipt kan worden.